Mukavaa palkanlaskentaa
Palkanlaskennasta huolehtiva kumppani
Palkanlaskentaa paikalliselta tilitoimistolta Pohjanmaalla! Mukava on yrityksesi talousasioiden ystävä; kuuntelemme, autamme, ohjaamme ja ennakoimme.
Palkanlaskennan on toimittava tehokkaasti, jolloin yrityksesi henkilöstö voi luottaa laskennan menevän joka kerta nappiin ja palkkojen olevan tilillä oikealla hetkellä! Paikallisena pohjanmaalaisena toimijana meille on helppo tulla vaikka paikan päälle. Ammattitaitoista palkanlaskentaa.
Täyden palvelun palkanlaskentaa
Palkanlaskennan ulkoistaminen Mukavalle tarjoaa yrityksille monia etuja, kuten kustannusten vähentämisen, tehokkuuden lisäämisen ja ajan vapauttamisen, jotta voidaan keskittyä liiketoiminnan muihin osa-alueisiin.
Palkanlaskenta voi olla monimutkainen ja aikaa vievä tehtävä, joten ulkoistamalla tämän toiminnon yritykset voivat välttää sisäisen palkanlaskentaosaston ylläpitämiseen liittyvät korkeat kustannukset. Lisäksi asiakkaidemme ei tarvitse itse pysyä alati muuttuvien säännösten perässä.
Palkanlaskennan ulkoistamisen toinen hyöty on se, että se useimmiten auttaa parantamaan tehokkuutta. Luovuttamalla tämän tehtävän erikoistuneelle palveluntarjoajalle yritykset voivat olla varmoja siitä, että niiden palkanlaskenta käsitellään tarkasti ja ajallaan, jolloin työntekijät voivat keskittyä muihin tehtäviin. Lisäksi Mukavalla käytössään uusin teknologia ja järjestelmät, jotka tehostavat prosessia entisestään.
Mukava tilitoimisto Seinäjoki palvelee koko Suomessa.
Tuki
Liiketoimintasi talouden ennakointi ja suunnittelu on tärkeää yrityksen tulevaisuuden näkökulmasta.
Ratkaisut
Yrityksen elinkaareen liittyvien palveluidemme avulla autamme yritystäsi muutosvaiheissa – olit sitten aloittava yrittäjä tai liiketoimintasi tarvitsee uudelleenjärjestelyjä tai apua esimerkiksi sopimusten kanssa.
Helppous
Jatkuvien palveluidemme avulla hoidamme kaikki yrityksesi päivittäiseen taloushallintoon liittyvät tehtävät puolestasi.
Mukavuus
Meille asiakkaaksi tuleminen on mukavaa, helppoa ja vaivatonta – olet sitten uusi yrittäjä tai siirrät yrityksesi taloushallintoa meille tehtäväksi.
Ota yhteyttä
Kristiina Peltola
toimitusjohtaja
KTM, HHJ
0400 301 436
kristiina@tilimukava.fi
Minna Muurimäki-Nurmi
palveluvastaava, palkat
kirjanpito
0400 598 317
minna@tilimukava.fi
Tiia Lehtinen
palveluvastaava, reskontrat
kirjanpito, laskutus
044 033 2908
tiia@tilimukava.fi